Masz pytania ?

Ile osób maksymalnie mogę ubezpieczyć?

W ramach naszego ubezpieczenia turystycznego możesz ubezpieczyć maksymalnie 15 osób.

Czy mogę kupić ubezpieczenie podróżne dla kogoś innego?

Tak. Będziesz wtedy jedynie osobą ubezpieczającą, a ubezpieczone będą osoby dla których kupujesz polisę na podróż.

Którą strefę wybrać jeśli jadę do Rosji i chcę kupić ubezpieczenie turystyczne?

Rosja jest szczególnym przypadkiem. Jeśli jedziesz do jej europejskiej części, kup polisę na Strefę A. Jeżeli, w trakcie wyjazdu wakacyjnego będziesz przebywał w azjatyckiej części tego kraju, kup polisę na strefę B.

Którą strefę wybrać jeśli jadę do Turcji i chcę kupić ubezpieczenie turystyczne?

Choć znaczna część Turcji znajduje się w Azji cały kraj zaliczamy do Strefy A.

Którą strefę wybrać jeśli jadę do Gruzji i chcę kupić ubezpieczenie turystyczne?

Gruzję zaliczamy do strefy A.

Czy mogę kupić ubezpieczenie podróżne jeśli jestem chory przewlekle?

Tak. Pamiętaj o odznaczeniu właściwej zwyżki na etapie wprowadzania podstawowych parametrów polisy (data wyjazdu, data powrotu).

Czy mogę ubezpieczyć osobę, która w momencie zakupu ubezpieczenia skończyła 65 lat?

Tak. Podając podstawowe parametry polisy (data wyjazdu, data powrotu), wskaż ile z osób ubezpieczonych w dniu rozpoczęcia ważności polisy będzie miało więcej niż 65 lat.

W jakich krajach nie obowiązuje ochrona ubezpieczeniowa?

Nie udzielamy żadnej ochrony ubezpieczeniowej na terenie Afganistanu, Iraku i Syrii. Jako że nasze ubezpieczenia skierowane są dla osób udających się zagranicę, nasze ubezpieczenia turystyczne nie działają też na terenie Polski. Pamiętaj, że w niektórych krajach nie jesteśmy w stanie udzielić fizycznego wsparcia assistance, a jedynie zwrócić klientowi koszty poniesionych świadczeń (np. medycznych) na podstawie rachunków.

Mam problem z płatnością. Co zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 22 522 27 49, +48 22 232 27 49 lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, pomożemy Ci rozwiązać problem.

Płatność przelewem – mojego banku nie ma na liście. Co zrobić?

Jeśli Twojego banku nie ma na liście skorzystaj w panelu eCard z opcji płatności - Dowolny Przelew. System zaczyta dane niezbędne do wykonania przelewu, zapamiętaj jednak jaką kwotę należy zapłacić za polisę. Trzeba będzie ją podać wykonując przelew. Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń do nas pod numer +48 22 522 27 49, +48 22 232 27 49 lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.

Skąd mam wiedzieć, że płatność jest bezpieczna?

W całym procesie zakupu Twoje połączenie jest szyfrowane i zabezpieczone. Decydując się na płatność za pomocą przelewu bankowego lub karty kredytowej zostaniesz przekierowana/y na bezpieczne, chronione przy pomocy SSL 128 bit, strony bankowe. Operator płatności - eCard S.A. nie posiada dostępu do danych innych niż niezbędne z tytułu rejestracji płatności.

Jak długo muszę czekać na polisę i Ogólne Warunki Ubezpieczenia?

W większości przypadków polisa przyjdzie na podany adres e-mial w 15 min po dokonaniu zakupu. Jeśli jest inaczej, radzimy sprawdzić czy wiadomość od nas nie trafiła do folderu SPAM lub czy skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona.

Pomyliłem się przy wystawianiu polisy? Co zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 22 522 27 49, +48 22 232 27 49 lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt. Wprowadzimy właściwe zmiany w naszych systemach oraz wyślemy Ci poprawioną polisę.

Czy mogę otrzymać fakturę za polisę?

Nie ma takiej konieczności, ponieważ polisa jest dokumentem równoważnym fakturze. Podstawa prawna: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług działalność ubezpieczeniowa jest przedmiotowo zwolniona z VAT. Dodatkowo zgodnie z §.20 ust.3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług, polisa stanowi dokument równoważny fakturze.

Czy powinienem zabrać polisę zagranicę?

Tak, może okazać się ważnym dokumentem który poświadczy ubezpieczenie zanim nasze Centrum Operacyjne nawiąże kontakt z lekarzem czy placówką medyczną.